Produkter
Har du detailbutikker eller showroom?
I øjeblikket opererer vi udelukkende som en e-handelsvirksomhed online. Du skal blot afgive en ordre, og vi leverer dine ordrer direkte til dit hjem.
Hvad er din garanti? Jeg handler aldrig online før.
1. Las Sola er garanteret sikkert og sikkert. Vi er endda blevet verificeret af Nortons sikkerhedsaftale, så vi er 100 % sikre. Hvad angår rekorden, har vi betjent millioner af kunder over hele verden.
2. Efter at have afgivet din ordre, kan du altid tjekke ordrestatus på vores side. Når det er afsendt, vil du modtage en bekræftelses-e-mail med et sporingsnummer. Alle vores ekspresfirmaer er velrenommerede over hele verden, såsom UPS Fedex USPS osv.
3. Med sporingsnummeret kan du tjekke, hvor dine ordrer er.
4. Hvis du har andre bekymringer, kan du nemt nå os ved at kontakte os. Intet at tabe, vi vil endda refundere dig, hvis du ikke er tilfreds!
Hvordan kan jeg finde de nyeste produkter på siden?
Du kan vælge NY for at finde de nyeste produkter. For andre slags genstande kan du bare sigte de elementer, du foretrækker, og siden vil præsentere dig for mange valgmuligheder.
Vil du genopbygge de varer, der er udsolgt?
Beklager ulejligheden. Hvis varen er "udsolgt", foreslår vi, at du tjekker siden inden for to uger, hvis den genoplades. Ikke desto mindre, hvis det ikke er på lager inden for få uger, vil det blive fjernet fra vores web.
Bestille
Er der en grænse eller et minimum for, hvor meget jeg kan købe?
Absolut ingen grænser. Du kan bestille lige så meget som du vil - et vilkårligt antal varer til enhver pris til enhver tid.
Kan jeg ændre størrelse/farve/forsendelsesadresse, når jeg har betalt?
Ja du kan. Det omfatter ændring af størrelser eller farve på en vare, fjernelse af en vare og ændring af din leveringsadresse. Kontakt venligst vores kundeserviceteam med e-mail. Bemærk venligst, at vi kan hjælpe dig med at ændre din ordre FØR forsendelse. Når først din pakke er afsendt, vil vi ikke kunne ændre noget.
Kan jeg annullere min bestille?
Ja, det kan du. Hvis du ikke har modtaget forsendelsesmeddelelsen, kan du kontakte vores kundeservice via e-mail. Bemærk venligst, at vi IKKE KAN annullere ordrer, der er blevet afsendt. Vent derfor på, at din pakke ankommer, og du kan enten beholde den eller kontakte os for at returnere for at få pengene tilbage. Venligst IKKE afslå levering, da den ikke-leverede pakke vil blive ødelagt af tredjepartslogistik.
Hvorfor er min bestille stadig ikke afsendt?
Normalt tager det omkring 3-5 arbejdsdage at forberede din ordre, da et perfekt produkt kræver en rimelig forberedelsesperiode. Du kan være sikker på, at når din ordre er gennemført, sørger vi for forsendelse med det samme og sender dig en bekræftelses-e-mail inklusive sporingsnummeret. Hvis du ikke modtager bekræftelses-e-mailen før den anslåede forsendelsesdato, bedes du kontakte os.
Hvordan ved jeg, at min bestille er blevet afsendt?
Når din ordre er afsendt, vil du automatisk modtage en bekræftelses-e-mail inklusive sporingsnummeret. Så praktisk er det! Så bare læn dig tilbage, slap af, indtil du får dine ordrer klar!
Du kan også tjekke ordrestatusoplysninger i Min konto. Log ind på Min konto og klik på BESTILLER, ordrestatus vil blive vist her.
Kuponer
Hvordan får og bruger man en kupon?
Hej, hvis du er ny på vores side, kan du også efterlade din e-mail i pop-up vinduet, så du kan få en nybegynder rabatkupon på din første ordre, og efterfølgende tilbud vil blive sendt til din e-mailadresse, og du kan få rabat på din ordre ved at indtaste kuponkoden ved kassen. Hvis du ikke kan lide det, kan du til enhver tid afmelde dig.
Hvorfor gælder min kuponkode ikke?
For det første skal du sørge for, at din kuponkode allerede er blevet tilføjet. Vær også sikker på, at kuponkoden ikke er udløbet.
Betaling
Er det sikkert at bestille på Las Sola?
Ja, vi sender til hele verden. Forsendelsesomkostninger vil påløbe, og vil blive tilføjet ved kassen. Vi kører med rabatter og kampagner hele året, så følg med for eksklusive tilbud.
Hvilke betalingsmetoder accepterer du?
Vi tilbyder kreditkort og betalingskort og mange lokale betalinger i forskellige lande. For detaljerede oplysninger om betalingsmetode, se venligst Betalingsmetode. Vi er i gang med at tilføje flere betalingsmuligheder senere for din bekvemmelighed.
Er efterkrav (efterkrav) tilgængelig?
Beklager, vi understøtter i øjeblikket ikke COD.
Min betaling går ikke igennem!
Hvis du har problemer med betalingen, har vi nogle tip, der normalt vil virke: Jeg kunne ikke betale med mit kredit- eller betalingskort?
1. Sørg for, at alle oplysninger er korrekte, herunder kreditkortnummer, udløbsdato, CVV-kode og faktureringsadresse.
2. Sørg for, at du har tilstrækkelig kredit eller kontosaldo.
3. Tjek, om grænsen for autoriseret eller standard onlinetransaktion på dit kort er for lav.
4. Prøv at opdatere siden, eller log helt ud og derefter logge ind igen.
5. Start forfra med en ny ordre i stedet for at prøve at betale for den samme ordre igen.
6. Hvis din betaling stadig afvises, skal du muligvis kontakte din bank. Som standard i alle kreditkortbanker, som en del af deres sikkerhed, blokerer de internationale transaktioner/betalinger. Medmindre kortindehaveren vil anmode om at fjerne blokeringen af deres sikrede metode.
7. Prøv at bruge et andet kort.
Forsendelse & Levering
Hvilke lande eller regioner sender du til?
Vi kan levere til Danmark, men nogle fjerntliggende områder kan muligvis ikke levere.
Hvordan kan jeg kende den forventede leveringsdato?
Ekspeditionstid: 3-5 hverdage. Det er den tid, der går mellem kunden afgiver ordren, og sælgeren afleverer ordren til leveringstjenesten.
Transittid: 7-14 hverdage. Det er tiden mellem det tidspunkt, hvor sælgeren overdrager ordren til fragtføreren, indtil den leveres til kundens adresse.
Forsendelsestiden er estimeret og starter fra forsendelsesdatoen, snarere end datoen for ordren, og kan tage længere tid end forventet dato på grund af den ugyldige adresse, toldbehandlingsprocedurer eller andre årsager.
Skal jeg betale ekstra skat af min ordre under levering?
Der vil ikke være flere gebyrer, når du har afgivet din ordre. I nogle tilfælde kan der være moms eller andre skatter, told eller gebyrer, der opkræves af dit destinationsland. Men baseret på vores erfaring er en sådan situation meget sjælden.
Hvis du modtager en afgiftsmeddelelse fra toldvæsenet, skal du først betale afgiften og derefter kontakte vores kundeservice med betalingskvitteringen, så refunderer vi afgiften til dig.
Hvis du stadig har nogle bekymringer om skatten, kan du lære nogle oplysninger om din lokale toldpolitik. Vi er mere end villige til at hjælpe, hvis der er noget, vi kan gøre.
Hvorfor blev min ordre sendt separat?
Da vores varehuse ligger forskellige steder, prioriterer vi forsendelse fra det højest lagerførte lager, så nogle produkter kan sendes separat.
Hvorfor blev min pakkestatus ikke opdateret i flere dage?
Hvis din ordre lige er blevet sendt ud, skal du vente i 3-5 hverdage på den opdaterede sporingsinformation. Hvis din ordre allerede er i transit og ikke har nogen opdatering i flere dage, vil den normalt blive opdateret, indtil pakken når næste forsendelsesstation (kan have brug for 3-7 hverdage). Vent venligst med tålmodighed. Tak. Hvis du stadig er i tvivl om forsendelsen af din ordre, bedes du sende en e-mail til vores kundesupport. Vi hjælper med at tjekke status på din pakke.
Konto
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget en bekræftelsesmail?
Normalt vil bekræftelses-e-mailen blive sendt til den e-mail, du brugte til at bestille hos os. Hvis du ikke har modtaget en bekræftelses-e-mail om din ordre, kan du have registreret din e-mail forkert, eller e-mailen kan være i din spam-mappe.
Tjek det venligst igen, eller tjek dit spam/kampagner/opdateringer og uønsket mapper. Du kan logge ind på din Las Sola-konto og klikke på knappen "Mine ordrer" for at se dine ordrer.
Hvad er godt at registrere en Konto?
"Ved at registrere en konto hos Las Sola får du en nemmere shoppingoplevelse og mere bekvem. Du kan:
1. Se ordredetaljer og status på ordresiden
2. Varer vil blive gemt i din indkøbskurv, indtil du køber eller fjerner dem
3. Gem så mange adresser, som du har brug for
Hvor kan jeg finde mine ordrer?
Det er virkelig nemt! Bare log ind på din konto og klik på Mine ordrer. Hele ordrestatus vil blive vist her.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg glemmer min adgangskode?
Af sikkerhedsmæssige årsager gemmer vi ikke vores kunders adgangskode. Hvis du har glemt din adgangskode, skal du klikke her for at oprette en ny.
Hvordan afmelder du din e-mail?
Du kan afmelde dig direkte i bunden af den modtagne nyhedsbrevsmail. Hvis det ikke virker, kan du blot kontakte os, og vores kundeservice hjælper dig med at afmelde dig inden for 24 timer.
Returnering & Tilbagebetaling
Hvordan returnerer eller ombytter jeg en vare?
Tjek venligst vores Returpolitik.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtog en defekt/forkert/plettet vare?
Hvis du har modtaget en defekt/forkert/plettet vare, bedes du sende en e-mail til os, før du returnerer noget, så vi kan behandle returneringen for dig og give dig oplysninger om returneringen. Når du e-mailer os, bedes du angive en beskrivelse af varen, varekode og et par billeder for at bevise dine problemer.
Hvor lang tid tager det for min refusion eller ombytning?
Der kan gå cirka 1-2 uger til returbehandling. Vi giver dig besked, når vi har modtaget og inspiceret din returnering, og giver dig besked, om refusionen blev godkendt eller ej. Hvis godkendt, vil du automatisk blive refunderet på din oprindelige betalingsmetode. Husk, at det kan tage noget tid for din bank eller dit kreditkortselskab at behandle og bogføre refusionen.
Hvis du har betalt med kredit- eller betalingskort, behandler vi en refusion til det samme kort, som oprindeligt blev brugt til at placere og betale for ordren, når vi modtager din returnering. Der kan gå cirka 5-10 hverdage til at kreditere tilbage til din oprindelige betalingsform.
Hvis du har betalt med Apple Pay, behandler vi en refusion til din Apple Pay-konto, der oprindeligt blev brugt til at placere og betale for ordren, når vi modtager din returnering. Der kan gå cirka 1-3 hverdage til at kreditere tilbage til din oprindelige betalingsform.
Hvad skal jeg gøre, hvis min refusion er forkert?
Vi beklager virkelig, hvis vi har lavet en fejl med din refusion! Kontakt venligst vores kundeservice, og vi vil prøve at ordne det for dig hurtigst muligt.