Forsendelsespolitik

Pagamento
Spedizione gratuita sulla maggior parte degli ordini. Nessun acquisto minimo.
Al momento accettiamo le principali carte di credito (VISA, Mastercard, AMEX, ecc.) e pagamenti PayPal.
Sebbene sarai in grado di visualizzare i prezzi in valute diverse, elaboreremo comunque gli ordini in dollari USA predefiniti.
Una volta che l'ordine sarà autorizzato e verificato, ti verrà inviata un'e-mail di conferma. Iniziamo a preparare il tuo ordine subito dopo che è stato verificato.
Dovresti ricevere un'e-mail di conferma del monitoraggio per monitorare lo stato del tuo ordine entro il tempo di gestione di 3-5 giorni lavorativi dopo che il tuo ordine è stato completamente elaborato.
Spedizione
Questo approccio è adatto per ordini effettuati negli Stati Uniti, Canada, Australia. Questa strategia è progettata per garantire che tu sia ben consapevole delle nostre strategie e sistemi di trasporto. Effettuando un acquisto da questo negozio, accetti le seguenti strategie.

1. Leveringsområde:

Vi sender til følgende lande/områder: DK.

Bemærk venligst: De amerikanske leveringsområder omfatter ikke Alaska, Amerikansk Samoa, Guam, Hawaii State, Northern Mariana Islands, Puerto Rico og De Forenede Staters Jomfruøer (USVI).

2. Leveringstiden for ordren er opdelt i to dele:

(1) Ordrebehandlingstid:

Cirka 3-5 hverdage. Det er den tid, der går mellem, hvornår kunden afgiver ordren, og når vi behandler ordren til leveringstjenesten. Generelt afsendes ordrer inden for 3-5 arbejdsdage efter ordrebekræftelse/betaling. Bestillinger foretaget i weekender eller helligdage kan opleve forsinkelser. Vores lager opererer kun mandag – fredag i normal åbningstid, undtagen på helligdage. I disse tilfælde tager vi skridt til at sikre, at forsendelsesforsinkelser holdes på et minimum.

(2) Leveringstid:

Cirka 7-14 hverdage. Den daglige ordreafbrydelsestid for ordrer er kl. 17.00 (PST). Efter skæringstiden behandler vi ikke ordrer modtaget samme dag. Normalt er leveringstiden kun 10-19 hverdage. Leveringstiden kan opleve forsinkelser på grund af uventede situationer, såsom toldinspektion, hårdt vejr, strejker osv. Vores produkter leveres via UPS, USPS og FedEx.

3. Sporing

Efter din ordre er afsendt, giver vi dig besked via e-mail.
Hvis din ordre lige er blevet sendt ud, skal du vente i 3-5 hverdage på den opdaterede sporingsinformation.
Hvis din ordre allerede er i transit og ikke har været opdateret i flere dage, vil den normalt blive opdateret, indtil pakken når den næste forsendelsesstation (kan have brug for 3-7 hverdage). Vent venligst tålmodigt.
Hvis du stadig er i tvivl om forsendelsen af din ordre, bedes du sende en e-mail til vores kundesupport. Vi hjælper med at tjekke status for din pakke.
Når din ordre er afsendt, sender vi dig en e-mail-meddelelse.
    • Hvis din ordre lige er blevet sendt ud, skal du vente 3-5 hverdage på de opdaterede sporingsoplysninger.
    • Hvis din ordre allerede er i transit, men ikke har haft nogen opdatering i flere dage, vil den normalt blive opdateret, indtil pakken når den næste forsendelsesstation (kan have brug for 3-7 hverdage). Vent venligst på opdateringer.
    • Hvis du stadig er i tvivl om status for din pakke, bedes du kontakte vores kundesupportteam ved at sende en e-mail til os på contact@lassola.com.

4. ADRESSEÆNDRING:

Når pakken er på vej, kan vi ikke ændre leveringsadressen. Hvis du har brug for at ændre leveringsstedet for din ordre, bedes du kontakte os på contact@lassola.com eller online chatbot inden for 24 timer efter afgivelse af din ordre.

5. Leveringstid overskredet

Leveringstiden kan opleve forsinkelser på grund af uventede situationer, såsom toldinspektion, hårdt vejr, strejker osv. Hvis din ordre er forsinket, bedes du kontakte os via e-mail på contact@lassola.com inden for 24 timer efter afgivelse af din ordre. Vi tjekker situationen med transportfirmaet til tiden. Tak for din forståelse og støtte.

6. Annullering af ordre

Alle ordrer afgivet på vores hjemmeside kan blive annulleret, før de afsendes. Hvis du kontakter os rettidigt, refunderer vi den fulde betaling til din betalingsprocedure.
For ordrer, der allerede er i transit eller er blevet behandlet, beklager vi, at vi ikke kan annullere disse ordrer.

7. Om Skat

Der vil ikke være flere gebyrer, når du har afgivet din ordre. I nogle tilfælde kan der være moms eller andre skatter, told eller gebyrer, der opkræves af dit destinationsland. Men baseret på vores erfaring er en sådan situation meget sjælden.
Hvis du modtager en afgiftsmeddelelse fra toldvæsenet, skal du først betale afgiften og derefter kontakte vores kundeservice på contact@lassola.com med betalingskvitteringen, og vi refunderer afgiften til dig.
Hvis du stadig har nogle bekymringer om skatten, kan du lære nogle oplysninger om din lokale toldpolitik. Vi er mere end villige til at hjælpe, hvis der er noget, vi kan gøre.

8. Manglende varer

Vi beklager, hvis en ordre sætter sig fast i tolden, sendes tilbage eller endda går tabt under leveringsprocessen! Kontakt venligst vores supportteam på contact@lassola.com for at spørge, om du ønsker enten en refusion eller en erstatning for din ordre.

9. Kontaktoplysninger

Virksomhedens navn: Waves HK Holdings Limited
Virksomhedens adresse: UNIT506 BEVERLEY COMMERICAL CENTRE 87-105 CHATHAM ROAD SOUTH, TSIM SHA TUSI KOWLOON HONG KONG
TLF: +8525340 5622
Bemærk venligst: Denne adresse accepterer ikke returnering. For returnering bedes du kontakte vores kundeteam for at få hjælp.

10.Sporing

Det har altid været så nemt at spore din ordre. Bare følg disse trin-for-trin-vejledninger for at overvåge din forsendelse.
  1. Klik på dette link: Spor din ordre
  2. Brug det sporingsnummer, du modtog i den e-mail, du brugte under kassen.